Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.  formularz do pobrania http://www.wiedza.pl/public/assets/returnform.pdf

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
{eseller Emre Alcan}
{Nadrzeczna 7a ,Box B134 HALA EACC}
{05-552} (Wólka Kosowska}

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

{eseller Emre Alcan}
{Nadrzeczna 7a , Centrum Handlowe Eacc Box B134}
{05-552} {Wólka Kosowska}

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Wymiana na inny model/ rozmiar

W przypadku wymiany na inny model bądź rozmiar, koszty ponownej wysyłki pokrywa kupujący.

Opłacenie ponownej wysyłki można dokonywać na konto 

23 1020 1169 0000 8202 0304 3817

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl